Toyota zwiększa sprzedaż w marcu

avatar
Rafał Pazura
04 kwietnia 2011

Toyota Motor Poland sprzedała w marcu br. 2811 samochodów osobowych, dzięki czemu zajęła drugie miejsce na rynku, uzyskując udział w całej sprzedaży w Polsce na poziomie 9,91%. Za ten bardzo dobry rezultat odpowiada niesłabnące zainteresowanie najbardziej popularnymi modelami.

  • Yaris – 886 sprzedanych samochodów w marcu
  • Avensis – 687 sprzedanych samochodów w marcu
  • Auris – 587 sprzedanych samochodów w marcu
  • RAV4 – 222 sprzedanych samochodów w marcu

Jak mówi Witold Nowicki, dyrektor handlowy Toyota Motor Poland, „sukces Toyoty w marcu to sukces specjalnych wersji PREMIUM. Zawierają one wyjątkowe wyposażenie w bardzo atrakcyjnej cenie. Jak pokazuje wynik marca, naszą akcję PREMIUM doceniło wielu Klientów. Z wiarą patrzymy więc w kolejne miesiące, ponieważ specjalna oferta obowiązuje nadal.”

Wersje PREMIUM są dostępne w sześciu modelach Toyoty: od miejskiego Yarisa, przez kompaktowe Corollę i Aurisa, rodzinne Verso i Avensisa, po rekreacyjną RAV4. W każdym z nich znajduje się wyposażenie wyraźnie wykraczające poza standardy swoich segmentów (wśród nich m.in. skórzana tapicerka i skrętne reflektory biksenonowe w Avensisie, czy panoramiczny szklany dach w Verso).

Rafał Pazura

Tagi: , , , ,

2 myśli nt. „Toyota zwiększa sprzedaż w marcu

  1. avatarfranek-b

    Pycha i zarozumialstwo srogo pokarało Toyotę w PL. Jeszcze 3 lata temu jak ‚się sprzedawało’ to ceny podnosili co 2 miesiące (a zamawiać trzeba było na kilka miesiecy do przodu) i ceny nie gwarantowali. A teraz proszę, cieszą się, że jak poobniżali ceny, to wdrapali się na 2 miejsce.

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *